بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
وبلاگ رسمی اقدس اکبرنژاد

         بسم الله الرحمن الرحيم  

 * من خودم جا مانده ام ! *

مي روم جايي كه قلب من در آن جا مانده است

آخرين پژواك فريادم در آن وا مانده است

مي روم تا پشت ميله هاي سرد و آهنين

گرچه مي بينم كه كاخ ظلم بر پا مانده است

مي روم جايي كه با اندوه خود نجوا كنم

روي ديوار سكوت آواز من تا مانده است

توي سلولم كنار بندبند خاطراتم

جاي زخم تازيانه ها دريغا مانده است

مي روم جايي كه آوازم در آن گمگشته است

تا صداها در صدا پيچيده تنها مانده است

مي روم بر جاي پاي عاشقان بوسه زنم

باز برخيزم ز جاي تا شور فردا مانده است !


 

 

* تا سپيده *

در كوچ قبيلة باران

هيچكس نمانده از ياران

شب زنده دار اينم

اينك ما

در اين خلوت

در اين سكوت پر از ازدحام !

در اين شب بي ستاره

در جمع تنهايان!

ببين !

چه زود رسيدند

تا سپيده

تا روشنا

آن خيل آفتاب سواران

خوشا به حالشان !


 

 

* مهر تأييد *

من گمشده در بادية نفس خودم

تو مرا بر خود من پيدا كن

در حاشية و صف كلامت

يك بند از من بنويس

تو مرا معنا كن

آينه دار كرامت ها !

از صبح بگو

راه را تا فصل قيامت وا كن

مانده ام پشت درِ حيراني

يكنفر را كه كليدي دارد

آوا كن!

قفل اين خسته سكوت شب را

با كليد فرياد

بشكن!

رو به صبح روشن

رو به فردا ها كن

لحظه ها طوفانيست

لحظه ام را درياب

نامه ام را بنويس

مهر تأييدي و

بعد امضاء كن !

 

 

 

* يكنفر برتر *

يكنفر بايد بر آورد فرياد

يكنفر بايد بشكند سكوت را

يكنفر بايد دوباره برخيزد

آرامش شب را بهم ريزد

يكنفر بايد بگذرد از جان

صبح را كند باور

يكنفر بايد بگذرد از شب

يكنفر برتر!

                                         اقدس اكبرنژاد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوع مطلب : <-CategoryName->
درباره وبلاگ
اقدس اکبرنژاد

با سلام به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
rss feed

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 259341
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1